Satellite
Show on map
  • Day 4

    Sterre en Guggenheim y en la play

    July 26, 2023 in Spain ⋅ ⛅ 23 °C

    Hey daar
    Ik ben momenteel aan het wachten op mijn taxi, om 4 uur ‘s nachts, en verveel me, dus ik schrijf alvast mijn nieuwe Penguïn. Jeeeeeeej
    Vandaag ben ik EINDELIJK naar HET ✨Guggenheim✨ museum geweest. Ik ga er geen doeken om wikkelen, ik heb me opengesteld voor moderne kunst, maar sorry, ik voel er geen connectie mee. Geef mij maar oude meesters. Ik snap het gwn ni zo goe
    War ik wel leuk vond (heb er wel letterlijk 1u voor moeten aanschuiven…) waren de 3 vierkantemeter aan lichtjes!! En het meisje dat main character was bij de tulpen.

    Na 2 uur in Guggenheim te hebben gespendeerd, besefte ik dat de zon zich EINDELIJK liet zien in haar volle glorie, dus besloot ik de metro te nemen naar het strand. Heb ik effe lekker getanned.

    ‘S avonds begaf ik me opnieuw naar de bar onder het hostel, waar ik weer nieuwe vrienden maakte. We zijn dan ook samen opzoek gegaan naar een restaurant waar we nog een overheerlijke Pintxos konden eten. Hierna zijn we naar club ✨Mystik✨ (waar ik maandag ook was, gegaan). Aangezien het toen al 1 uur was, besloot ik maar gwn nachtje door te doen. Want ja, 2 uur slapen heeft ook niet veel zin he.

    Adioooosss Amigos
    Read more