Op naar Chiang mai 🚕

March 10 in Thailand ⋅ ☀️ 25 °C

Vanochtend zijn we op de scooter naar de big Buddha gegaan, deze hadden we gister na de zonsondergang niet meer gehaald en Jan wilde deze toch nog graag zien. Een gigantisch wit Buddha beeld waar je drie hoge trappen voor moet oplopen om er te komen, het uitzicht is dan wel adembenemend. Hierna zijn we onze tassen gaan pakken en de scooter terug gaan brengen naar het verhuurbedrijf. Normaal kun je met de minivans om het half uur naar Chiang mai, wij waren te laat met tickets halen dus ging de eerst volgende pas om 17.00 uur, dit vonden wij te laat en zijn dus opzoek gegaan naar een taxi. Dit is dan wel drie keer zo duur maar we wilde graag optijd in Chiang mai aankomen. Dus weer die 762 bochten naar beneden en dan zijn we er 3 uur later. In de taxi was het wel veel chiller en hadden we veel ruimte. We komen aan in ons derde hotel, weer super mooi! We trekken onze zwemkleding aan om nog even lekker bij het zwembad te kunnen zitten. We frissen ons wat op en gaan dan naar de sunday walking street. Jan en ik zijn dol op mooie spulletjes zoeken en dat hadden ze hier volop! Dus wat kleine souvenirs gingen mee de tas in. We hebben inmiddels pijn aan onze voeten van al de kraampjes af gaan, dus gaan nu lekker klaarmaken om naar bed te gaan! Morgen word een speciale dag🐘Read more