Elephant nature park 🐘

March 11 in Thailand ⋅ ☀️ 37 °C

Vandaag moesten we vroeg opstaan, we gingen naar het elephant nature park! Dit was toch wel iets van mijn bucketlist. En wat was dit gaaf! Ik kan het niet goed in woorden omschrijven hoe het is om langs z’n groot, machtig en mooi dier te staan. We hebben een rondleiding op het park gekregen waar we meerdere ontmoetingen hebben gehad met verschillende olifanten, zo dichtbij mogen komen was onwijs speciaal. Ook hebben we op het park zitten lunchen en hebben we van de verzorgers heel veel informatie gekregen hoe de olifanten leven, maar ook hoe de olifanten geleefd hebben met hun verleden van hard werken en mishandeling. Mooie ervaring! Op de weg terug naar ons hotel merk ik pas hoeveel indruk deze ochtend heeft gemaakt. Om alles even te laten bezinken gaan we bij ons hotel nog even bij het zwembad chillen. In de avond gaan we naar een foodmarket waar we ons weer vol eten aan lekkere spiesjes, smoothies en pad Thai. Ook gaan we naar de night bazaar waar ze allemaal leuke spulletjes hebben, omdat we gister al wat moois hebben gekocht is het dit keer alleen maar kijken. Nu optijd naar bed want morgen hebben we een zonsopkomst gepland staan!🌅🛕🐘Read more