Laatste dag! 🏝️👋🏼

March 20 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

De laatste dag in Thailand is aangebroken. We worden optijd wakker want Jan heeft om 8.00 uur een muay Thai training gepland staan. We ontbijten wat bij 7/11 en rijden dan door naar de sportschool. Eenmaal aangekomen kijkt de eigenaar ons verbaasd aan en zegt dat Jan zijn training pas om 10.00 uur begint.. shit zeg hadden we langer kunnen slapen. We rijden terug om nog even op bed te liggen. We ontbijten nog wat in het hotel en rijden dan uiteindelijk door naar Jan z’n training. Het was een pittige training in 35 graden, Jan was helemaal nat gezweet maar hij glunderde van oor tot oor, hij vond het super gaaf! Hierna zijn we lekker bij het zwembad gaan liggen. In de middag hebben we een wandeling over het strand gemaakt en zijn toen bij een strandtentje iets gaan eten. We maken ons klaar voor de avond en gaan dan eerst de scooter inleveren. We lopen naar het centrum en gaan hier bij een leuk eettentje zitten, we bestellen allebei een heerlijk Thais gerecht met een biertje en een cola en moeten hiervoor 400 baht (€10) afrekenen, dat gaan we wel missen haha! We doen nog een drankje bij een bar en gaan dan onze tassen inpakken. Morgen vliegen we naar huis!⛰️👋🏼🏝️Read more