Satellite
Show on map
  • Day 15

    Møte og ut å spise

    January 26, 2017 in Norway ⋅ ⛅ 1 °C

    Ik voel mij nu echt onderdeel van het team hier. Ik krijg verantwoordelijkheden, wordt gesteund in hoe ik een kind benader en mag bij ledenvergaderingen zijn. Zo ook op de donderdag en vrijdag (26&27 januari). De eerste vergadering was een vergadering van de afdeling. De medewerkers van 'Klubben' hebben dan een uurtje om de afgelopen twee weken te evalueren en de komende tijd te plannen. Ook ik werd gevraagd naar mijn ervaringen en mocht dus echt deelnemen aan de vergadering. Op mijn initiatief werd er zelfs gediscussieerd over een bepaald kind waar we ons zorgen over maken! Later die dag was er een vergadering met onze afdeling als Klubben kinderdagverblijf en de afdelingen (5!) van een ander kinderdagverblijf, Solheim. Kort maar krachtig. We gingen namelijk vrij snel naar een lichtjes/cultuur avond met z'n allen (daar is de slechte foto van;). De meesten gingen daarna naar huis behalve wij als afdeling Klubben. Wij gingen namelijk uiteten! Heel gezellig. Dat ik zelfs daar mee naar toe mag!Read more