Fins aviat 💫

September 14, 2023 in Spain ⋅ ☀️ 25 °C

Comença l'aventura. Dia 1: Barcelona-Dubai.

I per fi ha arribat el gran dia! Després d'uns mesos de moltes emocions, moments feixucs de travessar, moltes (masses) visites i proves mèdiques, i històries que ens han canviat la vida, som aquí, esperant un avió, direcció a l'altra punta del món.

Fa uns mesos vam decidir fer un pas important a les nostres vides, un pas que començaria amb un viatge llarg. Un viatge que primerament havia de tenir una temàtica més aviat de muntanya i descobrir l'Himàlaia, però com molts sabeu, aquest cop no podrà ser.

Tenim molt clar que tot passa per alguna cosa, així que ens prendrem aquest viatge com un moment de pausa, d'introspecció i d'autoconeixement. Saber qui som i on volem anar, moment per sanar i integrar tots els successos d'aquests últims mesos.

Moment per nosaltres com a parella, de descobrir-nos encara més i fer d'aquesta relació uns bons pilars per tot allò que està per venir.

En aquesta plataforma us anirem explicant diàriament (O aquesta és la intenció) tot el que anirem fent i els llocs on anirem.

Sé que molts de vosaltres no sabíeu res de tot això, hem decidit fer-ho d'aquesta manera. Però si has rebut aquest enllaç significa que per nosaltres ets molt important, i per això, si vols seguir el nostre viatge ja saps com fer-ho ❤️