Dia d’escala a Dubái

September 15, 2023 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 33 °C

Avui hem fet 12 h d'escala a l'aeroport de Dubai, un GRAN aeroport. Hem volat de nit, però realment no hem dormit gens durant el vol... Així que només arribar a Dubai hem anat a buscar les millors butaques per fer una dormideta. Aquí teniu la foto de la Núria dormint amb un amic que roncava molt.
    L'Adrià ja es va començar a sentir alt, diu que els pixaderus dels homes són molt baixos, a la seva mida.
    També vam fer el cafè més car que farem durant el viatge (espero), 11 € dos cafès (el mateix que ens ha costat l'hotel de Katmandu les dos nits que hem agafat) 🤯
    Ah i per a dinar hem menjat truita de patates de la Lurdes, com trobarem a faltar el menjar de casa...
    L'escala no ha estat tan llarga com ens pensàvem, la Núria ha aprofitat per fer màster i l'Adrià ha recorregut tot l'aeroport i encara no se'l ha acabat.
    El vol de Dubai a Katmandú ha passat ràpid! Hem aprofitat per veure la pel·lícula de "Come Reza Ama" per començar a ambientar-nos.
    Un cop a Katmandu ja ens han intentat enredar amb el taxi, cantem com una almeja i clar... hem negociat una mica el preu i cap al hotel! 7 euros de l'aeroport al centre.
    Per un moment hem pensat que ens quedàvem a dormir al carrer... ni el taxista trobava l'hotel i no em contestaven els missatges... s'ha de dir que hem arribat a les 3 de la nit i ja ni ens esperaven. El taxista ens ha trucat al hotel i ha aconseguit que ens vinguessin a buscar. Un bon personatge el recepcionista.
    Després d'un dia llarg, per fi arribem a un llit (segurament el mes dur que ens hem trobat mai). Ara la cosa ja va en serio 😋