Satellite
Show on map
  • Day 8

    Núria retir ioga dia 1 🧘‍♀️

    September 21, 2023 in Nepal ⋅ ⛅ 22 °C

    Aquest matí ens hem llevat aviat i he acompanyat a l'Adrià a buscar el cotxe i el guia que el portarien fins a l'inici del trekking.

    Estava molt content de per fi veure l'Himàlaia de prop, jo també molt contenta per ell.
    Ens han fet un te els de l'agència de guies i la veritat és que se m'ha posat fatal. He passat el matí amb diarrea 🤢 ja trobava estrany que encara no hagués agafat mal de panxa fins ara. Així que he tornat cap a l'hotel a descansar i meditar.

    Ha estat estrany estar sense l'Adrià després de tants dies junts. He aprofitat part del matí per fer màster, he pagat l'hotel, 22,5 € tres nits els dos amb esmorzar inclòs, not bad. I he anat a dinar al restaurant de fa 2 dies, que ens va encantar.

    A les 15 h ja m'han passat a buscar a l'hotel per pujar cap al retir. Aquest lloc el vaig visitar ahir amb l'Adria i, la veritat és que es notava una energia superpositiva, i el lloc és espectacular.

    Només arribar ja he començat a parlar amb unes noies franceses i turques, super agradables. Hem fet un te i seguidament cap a la classe de ioga.

    Avui m'he llevat amb cruiximents de la classe d'ahir, va ser molt intensa... però el ioga d'avui ha estat més chill i relaxant.

    M'adono que el meu nivell d'anglès no és gaire bo, i algunes de les indicacions del professor no les entenc, també dir que l'anglès dels nepalesos és força tancat, no obren la boca i parlen molt fluix, però ja m'anirà bé per "improve my english!!". Sembla que estigui en unes colònies d'estiu per aprendre angles 😂

    Al vespre hem fet meditació amb cants de mantres. N'havia fet algun cop a Solsona amb la Gemma i l'Aleix Colell i algun dels mantres em sonava, una gran experiència 😍
    Read more