Adrià trekking dia 1🚶

September 21, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 21 °C

POKHARA - CHOOMRONG🚶

El dia ha començat d'hora, a les 7 del matí. Hora que hem quedat amb el guia i el taxista per posar-nos en marxa. Han sigut 3 h de cotxe. Començant per bona carretera, segurament la millor d'aquest viatge, i acabant per uns camins de carro que deunidó. Quan creus que per aquells camins no hi pot passar ni un 4x4, de cop surt un bus de grans dimensions que et quedes "oh my good"!!

El cotxe ens ha deixat a Point Lodge, on comença el trajecte "a lo grande" travessant un pont tibetàespectacular. Passat el pont comença la pujada, molt constant a base d'escales. Es nota que és un lloc molt turístic, hi ha molta gent de tot arreu sobretot d'origen asiàtic. M'ha sorprès que tothom estigui en un estat de forma bastant baix, fins i tot el meu guia. Pensava que donaria més guerra, però de seguida demanava parar.

Amb poques hores hem arribat a Choomrong, de fet només hem fet una pujada i molt pocs km m'he quedat amb ganes de més. El lloc és guapíssim amb unes visites increïbles de la vall. Gran part de la tarda l'he passat practicant anglès amb gent de tot el món. Això dels trekkings és un negoci que fa molts diners, és una obvietat, però estant aquí es veu encara més.