Hem vist el mitic joanjunyi

September 29, 2023 in Nepal ⋅ ⛅ 22 °C

Encara hem passat bona nit al súper antro. Hem estat fent mandres fins que la Núria ha vist una super-sargantana a la paret i ens hem activat.

El matí ens hem dedicat a esmorzar i gestionar el viatge de Tailàndia, sembla que ho tenim tot. Després l'Adrià s’ha anat a tallar els cabells, ja li començava a fer falta. La millor tallada de cabells de la història i per 1,40 euros.  Bonito barato amigo.

Ben guapos hem posat camí buddastupa. On hem quedat amb el Joan Junyent, per qui no el conegui, llegenda viva del poble ( Artés lliure tropical). Hem passat tota la tarda amb ell, primer per la zona de buddastupa i després per Thamel.

Per fer el canvi de zona hem agafat un bus urbà, encara no ho havíem fet i no sabíem el que ens perdíem, molt divertit i econòmic.

Tot ha anat molt bé fins l'hora d'agafar el taxi. Ens hem adonat que l'Adrià s’havia deixat a algun lloc les banderes nepaleses que havíem comprat. Però després d'una gran investigació, amb l'ajuda del propietari del restaurant on havíem sopat, que ens ha deixat veure les càmeres de seguretat, les hem trobat! Hem posat llum a la foscor, se les havia deixat a una altra botiga.