Hem llogat una moto i menjat escarbats🪳

October 5, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

Avui volíem descobrir la zona, i la millor manera era amb una moto. Ho teníem molt fàcil perquè l'hotel en llogaven. Després de demanar-li a la treballadora de l'hotel com funcionava la moto i entendre'ns amb signes, l'Adrià ha fet unes pràctiques pel carrer del davant ens hem llençat. Això d'anar en sentit contrari és prou fàcil.

La primera parada, Temple Wat Ban Tham📍. Temple molt peculiar, ja que és dintre d'una cova i que s'excedeix entrant per la boca d'un Drac.

Segona parada, Temple Wat Tham Suea📍. Situat dalt d'un turó amb alguns temples molt bonics i un buda gegant amb vistes dels caps d'arròs i el riu Mae Klong📍.

Després hem parat a dinar a un lloc de locals de carretera. Lloc molt autèntic, però tema menjar no era res de l'altre món.

Amb la panxa plena hem seguit on tour per carteretes fins a la següent parada, un arbre mil·lenari. Immens i amb unes branques que se separaven del tronc, no s'entén com podia aguantar-ho.

l'última parada visita al pont River Khwae📍. És l'atracció turística de la zona, però nosaltres no li hem acabat de trobar gaire l'encant ens quedem amb tot lo altre.

Hem tornat a l'hotel a mitja tarda per reposar i hem mirat una pel·lícula i per allà a la 7 hem anat a sopar al marcat nocturn 📍 i quina passada, tenia paradetes de tota mena. Els plats més destacats. Per part de l'Adrià uns insectes semblant a cucs, i la Núria una espècie de crep de plàtan i xocolata llegendària.