• Day 23

Cascades fail 🙃

October 6, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

Avui ens hem aixecat aviat i hem anat direcció a la parada de bus per anar a veure unes cascades, Ewan Falls📍.

Després de quasi 2 h de bus, hem arribat i ens han dit que com que havia plogut molt la nit anterior, l'aigua baixava molt marró de terra i no era ideal per banyar-se.

Gairebé es pot dir que havíem anat expressament a Kanchanaburi📍 per beure-les. L'Adrià tenia moltes ganes de banyar-s'hi. Però què hi farem... podia passar, forma part del viatge.

Hem tornat de les cascades a les 14 h, i sort que hem arribat aviat al bus, perquè ja estava ple i només quedaven 2 seients, els més incòmodes de tot el bus, però almenys hem pogut seure, sinó havíem d'esperar fins a les 16:30.

Un cop a Kanchanaburi hem anat a comprar dinar i ous per fer ous bullits per tenir menjar per a l'endemà, que tocaran moltes hores de bus per acabar d'arribar a Chang Mai 📍.

Abans d'anar a dormir hem mirat una pel·lícula del Netflix que ens ha agradat molt, "Don't look up" 🎬