Chang Mai, cal guiri 👨🏻‍🦰

October 8, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 26 °C

Després que ahir a la nit el jefe de l'hotel ens vengués la moto amb els mil tours d'elefants que hi ha i el bon preu que ens podia arribar a aconseguir, vam decidir que NO volíem veure elefants ni anar a cap circ d'explotació animal.

Hem esmorzat a l'hotel. Moltes ressenyes posaven que l'esmorzar era molt bo, així que hem decidit provar-lo. I sí, força bo, però poc healthy, tot sucre😅. Tot i això l'hem gaudit molt.

Aquest hotel és literalment com entrar a casa d'un tailandès. Tot ple de plantes, fotos de la família, fotos de budes i de reis.

El centre de la ciutat està amurallat com un nucli antic. Ben bé amb un quadrat perfecte. Ens ha sorprès molt que en entrar al nucli, els edificis fossin igual de "moderns" que a fora.

També molt sorprenent els turistes que hi arriben a haver en aquesta ciutat. Res a veure amb Katchanamburi, que ens vam desviar una mica de la turistada de Tailàndia.

No ens han sorprès gaire els temples de la ciutat, entre uns i altres n'hi ha més de 100. Un cop vist un, vist tots...

Al temple més gran hem pagat un euro cada un per entrar, i a la Núria, pel fet de ser dona, l'han obligat a tapar-se les cames amb una tela que li han deixat. També veiem com en un dels temples no hi podien entrar dones.

Hem decidit tornar a l'hotel perquè feia moltíssima calor. De camí ens hem trobat una cafeteria on hi havia moltíssims turistes xinesos fent-se fotos i demanant cafès. Hem demanat a una parella de xinesos a veure si aquell lloc era famós, i us hem de dir que els xinesos no entenen ni gota d'angles. No ho hem pas aclarit, però hem fet un Matcha Latte i ens hem quedat allà una estona mirant la febre del postureig de la gent en arribar allà. Ah! També ens hi hem fet una foto 👇🏻.

Al vespre anem al Saturday Nigth Market📍 que es fa a un dels carrers principals de dintre el nucli. Creiem que el més maco que hem vist fins ara, millor que el famós de Bangkok, però amb els preus infladíssims. Només hi havia turistes (moltíssims turistes), per això entenem que tot sigui molt car. No ens volem imaginar a l'agost com estan aquests carrers...

Veient els preus turístics que hi havia, hem decidit anar a dinar amb un restaurant local que hem vist al matí. Uns noodles amb vedella i verdures, llegendaris!!

Hem seguit mirant el marcat i els seus petits concerts que hi havia entre els carrers i hem tornat al hotel a dormir.

Poca cosa més hi ha a fer en aquesta ciutat, a no ser que vagis a tocar 8 fer-te fotos amb elefants.