Anem cap a Pai 📍

October 9, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 25 °C

CHANG MAI - PAI 🚐

Ahir el jefe del hotel ens va dir que no quedaven tiquets per anar a Pai amb minibus, per la qual cosa ens llevem a les 5:30 h per anar a l'estació de bus i intentar agafar el bus de les 6:30 h.

Veiem que en tot el matí no hi ha cap bus, però ens deixem enredar per un home ens diu que farà un grup de 5-8 persones i llogarà un taxi per nosaltres. Hem acceptat perquè ens feia mandra esperar fins a la tarda als següents busos, ja que a Chang Mai no teníem res més a fer.

Mentre esperàvem que trobés a més persones pel taxi, hem fet una amiga, la Yo, que ens ha ajudat a buscar alternatives per anar més econòmicament a Pai, però sense èxit. Tot i això ens hem passat els contactes i hem estat molta estona parlant. Ens ha acabat regalant una bossa de xips de plàtan i tot 😍.

Finalment, el noi ha aconseguit enredar a 10 turistes en gairebé una hora i mitja!!! Ens han posat a tots en un taxi (fotos) i cap a Pai!!

A mig camí, l'Adrià s'ha començat a marejar fort... fins al punt que hem hagut de parar el cotxe perquè havia de vomitar.

La carretera és rollo la de Berga-Sant Llorenç, però assentats al maleter.

Quan hem arribat, ja es trobava molt millor, hem anat a dinar un bon plat típic d'aquí i cap a l'hotel!

Però hem tingut un petit imprevist.. Quan hem arribat a l'hotel, un lloc super bonic, dormint a unes cabanyes molt boniques i baratíssim pel lúxe que hi havia (11 euros/nit els 2)... Han vist que no teníem la reserva feta. No ho enteníem.. Fins que hem obert la reserva per booking i hem vist que havíem reservat pel 2024 🤣 ha sigut un moment molt bo.

Tenia totes les cabanyes plenes, així que hem hagut de buscar un altre lloc. Ens ha sabut greu perquè es veia un lloc d'escàndol. El típic que van els influencers a fer el postureig.

Hem trobat un altre lloc de cabanyes que estava a prop d'on érem, i encara millor de preu i més bones valoracions que l'altre. Així que quasi ens ha anat bé que no hi hagués lloc a l'altre! I realment una passada de lloc El que hem acabat, unes cabanyes d'influencers, amb millors vistes i més als afores, lloc molt tranquil i amb bona energia.

Al vespre hem anat al Night Market of Pai📍 a tot arreu hi ha aquests marcats de nit… però de moment, el millor de tots és aquest!