Satellit
Visa pÄ kartan
  • Dag 35

Chiang Rai 📍motillo i camps de te

18 oktober 2023, Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Aquest matí hem anat amb la calma, ens hem acomiadat del Luca i la Elina, hem agafat la moto i cap a visitar Chiang Rai 📍

És una ciutat més petita que Chiang Mai i amb menys turistes. Cosa que la fa més interessant.

Hem començat pel Temple Blau 📍, una passada i gratis! Fins ara la majoria dels temples es pagava uns 40-50 Bat (1 euro). Les formes dels dracs són brutals.

Seguidament, hem anat a fer un esmorzar/dinar a un restaurant molt de locals, per 1 euro cada un, hem acabat súper tips i hem menjat molt bé! Uns fideus d'arròs amb verdures, caldo i carn.

Hem seguit i hem anat a visitat el GRAN Buda 📍, un buda super gegant blanc, molt impressionant. Es podia pujar amb ascensor fins a dalt, a nosaltres ens ha fet mandra i ens hem quedat baix, però segons el Luca i l'Elina és molt bonic.

Després estàvem entre continuar veient temples o anar a veure uns camps de te📍. Hem decidit anar als camps que de temples ja n'hem vist molts. Els camps de te no eren cap espectacle, però el te frappe que ens hem begut i el pastís de te, ha valgut la pena.

Hem acabat el dia anant al mercat de nit 📍 a comprar-nos uns pantalons curts molt molt del rotllo, i sopant un dels millors plats que hem menjat fins ara. La típica olla que hi vas posant la carn i les verdures i es va cuinant amb brasa a sota... un espectacle de bo! đŸ€€ i per 100 bat (2,5 €)
    LĂ€s mer