Afficher sur la carte
  • Jour 34

2 🚌 i una parada de 3h a Chang-Mai

17 octobre 2023, Thaïlande ⋅ ⛅ 30 °C

Avui tocava marxar de Pai🥹. Estàvem molt bé i ens hi hauríem quedat un mes, però l'aventura ens crida. Teníem els busos reservats perquè no ens passés el mateix que l'anada i sort de fer-ho, ja que estaven tots plens.

Primer bus Pai 📍 - Chang Mai 📍. Aquest cop s'ha marejat la Núria, normal, semblava que el conductor anés de rally. Tan ràpid que a les 12 h ja érem a Chang Mai. Hem esperat una estona pels voltants de l'estació. Ens ha fet molta gràcia trobar-nos amb el noi taxista que ens va portar a Pai. Entre riures l'hem dit que havíem après l'elecció i teníem seients. Aquest cop no ens tornaria a enredar!!

I res, amb un moment ha passat l'estona la Núria editant fotos i l'Adrià escoltant pòdcast. I cap a Chang Rai 📍 falta gent.

Només arribar ens ha agradat el que hem vist, ciutat petita i es respira bon rotllo.

Després de passejar una mica pel mercat nocturn hem tirat cap a l'hotel i a l'arribar... SORPRESA!!! Ens hem trobat el Luca i l'Elina 😱 (la parella que vam conèixer al últim retir), el món és molt petit. Ha sigut molt bonic tornar a parlar amb ells i encara més bonic l'hotel que hem triat, ja que et sents com a casa!

Només arribar, la dona de l'hotel ens ha intentat vendre el tour per entrar a Laos amb el vaixell lent (el que tenim pensat fer en un parell de dies). És el que sol fer la majoria de backpackers. Des de Chang Rai📍, s'agafa un bus fins a Chiang Khong📍, es travessa la frontera de Laos i allà mateix es puja a un vaixell que va seguint el riu fins a Luang Prabang (Laos)📍. Sort que just aquest matí hem parlat amb el nostre estimat Pau Reig💕, i ens ha explicat que ell va agafar aquest tour des de l'hotel i quan estava al Chiang Rai i un cop allà va veure que si hagués anat al seu aire, li hauria sortit més econòmic. Hem estat comparant preus i hem vist que pel nostre compte ens surt per la meitat de preu que el que ens ofereixen a l'hotel.
    En savoir plus