Vang Vieng - Vietane 📍

November 7, 2023 in Laos ⋅ ☀️ 31 °C

Dia de trasllat, els dies a Laos s'acaben. Ens ha agradat el país, paisatges bonics i gent encantadora. Ens hem despertat d'hora per tenir temps de fer la maleta, la Núria dutxar-se i poder esmorzar a l'hotel. A les 8:40 ens ha passat a buscar el Tuc Tuc que ens porta a l'estació de bus. El final l'estació de bus ha acabat sent un descampat molt xungo.

Hem sortit més tard del previst, la cosa ha estat que faltaven seients, n'havien venut més dels que hi havia, no ens ha sorprès, Laos va així... ha vingut una minivan i s'ha emportat les sobres.

Posem rumb a la capital de Laos, Vientiane. En un parell d'hores de bona carretera arribem. Vientiane ens rep amb molta calor, xafogor extrema. Poca cosa poden fer,decidim deixar les maletes a l'hostal, i buscar un bon lloc per dinar i estar fent feina.

Avui l'hostal no dormim junts, és una comuna que separen homes i dones. Pensem que dormirem bé i que per una nit és el més fàcil i econòmic, paguem 3 euros cadascú amb esmorzar inclòs, però no l'aprofitarem perquè a les 5 del matí hem de ser a l'aeroport.

El restaurant que decidim dinar el triem molt bé, després de tants dies tenim bon ull. És un restaurant dels bons, on ens fan unes bones sopes de carn i fideua d'arrós, cafè i unes galetes per només 6 euros.

Quan el sol baixa sortim, Vientiane no té molt a visitar el més important és l'arc de triomf al rotllo hindú, semblava que fòssim a Paría. Passegem pel centre fins a arribar al mercat nocturn sense cap encant. Excepte que hi ha molta gent fent esport pels voltants sobretot classes de zumba.

Quan estem farts de veure botigues anem tornant cap al hostel, parant a sopar un hummus pel camí. En arribar vèiem que és bona hora per trucar a casa, per sorpresa es connecten tots a la trucada passem una bona estona.