Satelita
  • Dzień 56

Direcció platges sud Tailàndia 🇹🇭

8 listopada 2023, Tajlandia ⋅ ⛅ 30 °C

Vietane - Surat Tahin 📍

Avui poc hem dormit, el vol enlaira a les 8 i abans hem de facturar una maleta, per tant hem d'arribar a les 5.

Si de per si dormíem poc compartir habitació no a ajudat. L'Adrià ha compartit habitació amb un indi què no es parava de tirar pets i roncar i, un home de l'est que no es parava de moure i tirar rots. Tot i que l'Adrià és són fàcil avui impossible agafar son. La Núria de per si li costa dormir, ha tingut més sort amb la companya d'habitació, però sentia sorolls i l'aire condicionat al màxim tampoc l'ha deixat reposar.

En fi a les 4:30 dutxadeta per activar-nos i cap l'aeroport. Tot ha sortit sobre rodes: el taxi ens ha passat a buscar i ens ha portat a lloc, 2,5€. A l'aeroport cap problema amb els tràmits. Tailàndia ja venim!!

A les 9:30 arribem a Tailàndia, és el mateix aeroport que vam arribar de Nepal. També tot perfecte, ja ens el coneixem. Passem la aduana, la maleta facturada arriba i traiem diners (aquí no és tan embolicat com Laos amb menys bitllets es fa).

Pròxima parada estació de tren, ja que anem amb temps optem per agafar un bus i acabar d'arribar caminant. Per sorpresa el bus ens deixa al mercat gegant que vam visitar els dies que vam estar per Bangkok, el que estava tancat que només obra capa de setmana, i avui també tancat, però algunes botigues estàven obertes. Ens va perfecte perquè creuant pel mig arribem a l'estació. És tan gran que està dividit per seccions avui visitem: animal, decoració, roba...

Impossible resistir-se a comprar alguna cosa, ens comprem un barret, mango deshidratat i parem a dinar.

Aprofitem per demanar menjar per endur, ja que el tren és 13 hores i així tenim sopar assegurat. Acabem d'arribar a l'estació caminant per l'extraradi de Bangkok. L'estació és impressionant, molt gran i modernista, ens costa unes quantes preguntes trobar el nostre tren. Si l'estació era moderna i nova el tren el contrari portava molta història a sobre.

El vagó va a vessar, fa molta calor i els seients no són molt còmodes, però els paisatges compensen. Amb el pas de les hores descobrim coses que fan més amè el viatge. Si tens calor les portes entre els vagons estan obertes i literal et pots penjar del tren, cada parada entre gent de fora i et ven de tot.

El viatge ens regala una posta de sol increïble i després d'intentar dormir una mica arribem a lloc. Són les 2 de la matinada per sort tenim reservat l'hotel al costat i és una suite espectacular avui sí que dormirem bé, i per 11 euros els dos!
    Czytaj więcej