Descobrint kho Phangan

November 11, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

Ja amb la rutina per mà, ens despertem d'hora. Dutxa ràpida i tornem a preparar la maleta avui toca canvi d'hotel. L'hotel que estem està bé, però no hi ha lloc així que provarem un altre. Deixem les maletes a recepció i fem camí a un altre hotel que hi dormirem demà passat que fan ioga gratis.

Allà coneixem el Pablo el nostre professor i voluntari de l'hotel. Dorm gratis a canvi de fer hores a la recepció i instruir classe de ioga. Fem una classe de ioga vinassa, es tracta d'un ioga molt suau per activar el cos.

Ens va perfecte per seguir la recuperació i tot i acabar cansats, estem satisfets. Tot i que a la Núria li costa força, però va seguint al seu ritme.

Després de la classe parlem amb el Pablo més profundament i ens dona tips per aquests dies. Tenim ganes de demà venir aquí, es respira molt bon rotllo i gent molt interessant.

Aprofitem que estem al centre del poblr per llogar una moto, importantíssim a l'illa, dona molta llibertat. Ja amb la moto parem a esmorzar-dinar i anem a buscar les maletes per fer el canvi d'hotel. L'hotel d'avui és més normalet als afores però correcte.

Ens instal·lem i sortim a descobrir illa, comencem pel poble més al sud de l'illa. És on se celebra la full moon party i tot i tenir una platja molt maca els xiringuitos recorden a Salou. Passegem per la platja i camí a buscar la moto parem a una botiga. La Núria al final de molts intents troba un banyador que li agrada.

Acabada la visita decidim començar a visitar centres de ioga i del rotllo per buscar activitats a fer. En visitem 3, però el que més ens agrada és els Samma Karuna📍. Tenen activitats relacionades amb el ioga i meditació tots els dies a un lloc idíl·lic.

Mirant el calendari d'activitats la Núria li crida molt l'atenció un taller de tantra que es fa justament ara i sense pensar-ho gaire ens apuntem.

La classe de tantra ens deixa descol·locadíssims. Sense paraules, tracta de conèixer el cos a través de ballar i tocar-se els uns amb els altres. Sortim al·lucinant, en si l'activitat té molt sentit i ens ha agradat però molt estrany. Parem a mig camí a una pizzeria (primer cop amb tot el viatge que tastem menjar europeu) i cap a l'hotel.