Més integrats a Kho Phangan 📍

November 12, 2023 in Thailand

El dia ha començat similar ahir, ens llevem d'hora dutxa ràpida i preparar maleta. Ahir quan vam contractar taller de tantra, ens van comentar que per 100 baths més podíem assistir a totes les classes de l'endemà. Vam acceptar, vam pagar 550 bath (14,26 €), el menú era al matí sessió de meditació osho i ioga achtanga i a la tarda meditació i yoga a l'aigua. Les classes van anar així:

- Taller de meditació osho, com ahir descol·locadíssims. Consistia primer saltar i respira molt fort i ràpid pel nas. Després cridar i donar cops a un coixí amb tota la mala llet del món i per acabar respirar molt de pressa i fort per la boca. La Núria ho va sentir i li va agradar. L'Adrià o resumeix en: és la versió comercial de pujar a una muntanya i fotre un crit.

- Sessió de ioga achtanga, el ioga guapo, postures impossibles i moviments inversemblants. La professora i els altres alumnes en sabien molt i el nivell va ser avançat. Vam acabar destrossats sobretot la Núria. L'Adrià li va encantar, està ben enganxat aprendre nous moviments i postures.

Acabades les classes volíem anar a dinar i a deixar les coses al nou hotel. On ahir vam anar a fer ioga i que ens va agradar tant. Però la vida ens tenia preparada una sorpresa, es va posar a ploure de manera torrencial, vam fer temps a una cafeteria i no afluixava. Al cap d'una estona ja no era la mateixa intensitat i vam decidir seguir. Sabíem que quedaríem molls per això l'Adrià es va treure la samarreta i anava amb banyador. De fet, va ser la millor decisió, la Núria va arribar molla com un ànec a l'hotel.

Passada l'aventura ens vam quedar a l'hotel eixugant roba i vam decidir no anar a les classes de la tarda del Samma Karuna. Estàvem a 20 min amb moto i la pluja era legendaria. Finalment, a mitja tarda va parar de ploure i vam sortir a veure la posta de sol.

El lloc escollit va ser una platja que amb la marea baixa pots caminar metros i metros endins que l'agiua només t'arriba als genolls. Passada la posta de sol vam tornar a l'hotel a fer una mica de màster i conèixer més la gent de l'hotel.

El jefe de l'hostel va fer una sopa comunitària i estava d'escàndol!!