Escalada a Koh Tao

November 19, 2023 in Thailand ⋅ 🌬 28 °C

Com havíem parlat ahir amb la parella Manresana, en Guillem i la Núria, avui escalem amb ells. Abans per això hem de fer unes quantes gestions: canviar d'hotel (el d'ara feia molta olor d'humitat), renovar la moto, treure diners i menjar.

Comencem a mirar hotels i els primers ens diuen que estan plens o hem de compartir habitació. Ens surt més car compartir habitació amb 10 persones que habitació privada.

Arribem al Ocean Hotel Koh Tao, un hotel que ens havien dit ahir la Núria i el Guillem que no està a cap web i el van trobar de casualitat, ens van dir que estava molt bé i que en un parell de dies es canviarien a aquell. És el que ens ha agradat més i per 12 € la nit estava prou bé.

Amb tot fet parada a mig camí per agafar menjar i cap al rocòdrom on havíem quedat. Cafetonet i cap al sector d'escalada.

El sector estava situat dalt de tot de l'illa, tenia unes vistes espectaculars. Està molt ben equipat i preparat per la gent amb bancs de fusta i escales per arribar-hi. Tema vies, es tracta d'un sector amb un granit erosionat pel mar que si no tens pràctica costa d'aguantar-se. Hi ha molta varietat de graus i estil, ideal per passar un gran dia. Voltants de les 3 sense pell els dits hem començat a baixar cap al poble, ja que l'Adrià tenia la primera formació del curs de submarinisme.

La formació d'avui simplement era una breu explicació del que faríem i donar-se d'alta al portal. Un pim-pam 50 mins i ja estàvem. Ben cansats i afamats anem a sopar al Yang amb la Núria i el Guillem, un bon plat d'arròs i cap a l'hotel.