Descobrint Koh Tao 📍

November 18, 2023 in Thailand ⋅ 🌬 29 °C

Ens llevem tard avui, ahir no vam dormir gaire bé amb la musica del bar rastafari costat i el soroll dels veïns. L'Adrià se'n va a fer exercici i la Núria dorm una estona més.

Esmorzem a l'hotel, parlem una mica més amb les noies espanyoles i lloguem la moto per canviar d'hotel.

L'hotel d'avui sembla molt més tranquil, però està als afores del centre i s'hi ha d'anar amb moto, ja veurem si seguim aquí o més dies, aquest ens costa 440 bah (11 €). El més barat de l'illa.

Deixem les coses, estem una estona mirant si funciona el wifi perquè la Núria té una pacient aquesta tarda. Veiem que va lent i mirem de buscar un altre lloc on poder fer la visita online.

Ensopeguem amb un rocòdrom i parem a mirar peus i veiem que hi ha molta zona de boulder i escalada esportiva. Demanem info i veiem que allà hi ha molt bona connexió a internet i decidim que a la tarda la Núria vindrà aquí a fer la visita.

Continuem amb la moto descobrint l'illa. Ens parem a un lloc de tatuatges i ens quedem una estona mirant com feien un tatuatge amb un pal de bambo i una pedra, súper ben fet!! Allà un nen petit ve a jugar amb la Núria i amb plastilina li fa un anell i li posa al dit.

Continuem... veiem que l'illa és molt més petita del que pensàvem i molt més turística del que pensàvem també... això fa que les platges bones per banyar-se i els miradors xulos es facin pagar... així que ens posem per un caminet on creiem que arribarà a alguna platgeta i efectivament!! Arribem a una cala super petita i ens estem allà una bona estona fins que tornem al bar del rocòdrom a sopar i fer la visita.

L'Adrià, mentre la Núria fa la visita, coneix una noia que viatja amb la seva mare, aquests dies la mare ha anat a bussejar i ella està a l'hostel del rocòdrom.

Un cop la Núria acaba, ens posem a parlar els tres i de cop una noia cau del rocòdrom i es fa mal al turmell. La Núria la va a ajudar i la cosa no pinta massa bé. La noia que es fa mal viatja sola i demà justament ha d'anar a Bangkok... va a l'hospital de l'illa i poc cas li fan.

Just després de socórrer a la noia, coneixem al rocòdrom a 2 catalans, la Núria i el Guillem! D'Olesa de Montserrat i de Manresa. Ens posem a parlar i veiem que tenim amics amb comú. Ells viatgen amb tot el material d'escalada esportiva i decidim anar demà amb ells a escalar.

Ens despedim i anem a sopar al Yang, el mateix lloc on vam anar ahir! El millor de l'illa qualitat/quantitat/preu. I SORPRESA!! De cop apareixen el Guillem i la Núria, sense haver-ne parlat. Ens passem el sopar parlant i molt a gust.