Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 78

Dia d’autoestops fins a Krabi 📍

30 November 2023, Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

L'aventura està clara, volem arribar a Krabi amb autoestop. Són 150 kms, però veient l'exit de l'últim cop crèiem que es pot fer.

Ens despertem tard allà les 8 i anem a esmorzar on coincidim amb unes noies que viatgen fent voluntariat. Parlem amb elles i amb el propietari de l'hotel que molt amablement ens prepara un cartellet on posa: "anem a Krabi, moltes gràcies" amb tailandès. També ens dona uns quants tips de fer dit, uns bons riures i s'ofereix a portar-nos a la carretera principal.

Preparem les maletes i som-hi, primera sorpresa agradable els propietaris de l'hotel han d'anar a Surath Thain. És el mateix trajecte uns 50 kms, perfecte ja tenim una part feta.

Tot anava bé fins que parem ha repostar a una gasolinera en sortir, la llumeta de l'error motor s'encén.

Intentem esbrinar que és, el més probable que la gasolina portes aigua. Un amic dels propietaris que justament passava per allà, para a preguntar si tot bé, com que ells no poden continuar parlen amb ell si ens pot portar. L'amic anava a la feina i justament és direcció Krabi s'ofereix a portar-nos un tros més.

Ens deixa en un 7 Eleven i ara sí, comencem a fer autoestop. Costa una mica, però de cop s'acosta una iaia pel darrere. Sembla que en comptes d'oferir cotxe ens fes la bronca, parla zero anglès. Finalment, ens entenem resultat que va a un poble del costat de Krabi amb el seu home. Acceptem anar amb ells.

Són les 12 del migdia i pràcticament estem a Krabi, èxit total. El poble que ens deixen es veu bonic, així que decidim parar una estona fer cafè i visitar una mica la zona.

Fet el break tornem a l'atac, és arribar-hi moldre menys d'un minut. Un home s'ofereix a portar-nos al centre de Krabi, acceptem. El trajecte anava bé fins que comencem a veure que no gira gaire bé del cap i el més perillós no mira la carretera. No para de parlar-nos que déu està a dintre nostre i que ell ens ajuda. Intentem treure altres temes de conversa però està obsessionat amb Déu. Ens comença a dir que el cristianisme és mentida i que Ala és l'únic Déu.

Ens començem a posar nerviosos i quan arribem als afores de Krabi demanem de baixar. Objectiu complet només queda arribar a l'hotel, ens és fàcil caminem 20 passes i un taxista ens para. S'ofereix a portar-nos molt bé de preu, acceptem i amb 10 mins som a lloc.

La resta de la tarda la dediquem a visitar el centre caminar una mica fer diari i l'Adrià surt a córrer una estona.

Al vespre anem al bar del davant a prendre alguna cosa, és molt rastaflower i ens mola.
    Baca lagi