Super Tour de Khao Sok 📍

November 29, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

El dia comença d'hora, ahir la dona de l'hotel ens va oferir acompanyar-la al matí a donar menjar a les tortugues. Al final res, no es presenta, així que esmorzem amb els Argentins i esperem que ens passin a buscar.

Avui visitem el llac de Khao Sok, és una turistada, però sembla guapo. Ens passen a buscar amb furgoneta i fem 60 kms fins al port. Allà abans de pujar al vaixell ens fan pagar més, ens quedem una mica ratllats pensant si valdrà la pena. En total paguem cadascú uns 1600 bht (40€) amb l'entrada al parc natural que ja son uns 200 bth.

El vaixell es comença a moure, de seguida veiem que el llac és immens. Després de 20 mins de només veure aigua sense molt encant comencem a veure illes i parets gegants. L'Adrià no pot parar de pensar com escalar-les. Ens fan un tour amb el vaixell per les zones més maques i posem rumb a un port al mig del no res, on dinarem. El dinar està boníssim, ens porten peix acabat de pescar.

La següent activitat és un petit trekking fins a una cova mig inundada. La veritat és que la realitat súpera l'expectativa. El trekking pel mig de la jungla és una passada i la cova està molt bé, té uns passadissos i unes formés molt guapes.

Acabat el trekking tornem al port on havíem dinat i estem una estona descansant. Fins que toca tornar, es fa llarga i arribem a les 7 a l'hotel. Ens ha agradat molt el Tour, recorregut molt xulo i el més important poca gent!

Arribem, deixem les coses i ens criden per sopar. Tot un luxe que entri el sopar amb el preu de dormir. Justament amb aquuest poblet els preus son turístics i puja molt.

Apareixen una parella més d'Argentins i ens passem el sopar i la sobretaula parlant amb ells, ens hem tornat uns experts amb la situació política d'Argentina.