Preah Monivong Bomor National Park

February 13, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 22 °C

He hoi, we besloten om deze dag goed te benutten en naar een national park te gaan. Normaal gesproken is hier een waterval maar door de droogte hier is die helaas opgedroogd. Al was het niet zo droog vandaag, eerder nat en koud, vooral op de berg. Het park is namelijk gewoon een berg, met bovenop een groot Buddha beeld en een casino (waar we uiteraard even naartoe zijn geweest) en wat tempels. Bij het Buddha beeld wilde er een random man met ons op de foto, wat we natuurlijk deden (eerste foto). Uiteindelijk was er geen bezijnswaardigheid in het park, maar überhaupt een beetje rondrijden op de scooter door de berg is ook al een cadeautje. De omgeving is erg mooi, zoals te zien is op de foto's. In de ochtend gingen we naar een heel leuk artsy cafeetje, die volgens de overleveringen het leekrste café-eten van het land heeft. In de avond deden we een pubquiz, maar de onderwerpen waren veel te lastig voor ons en we werden in de pan gehakt. Morgen gaan we misschien naar een peperveld, of een zoutveld.
    Tot snel