Satellite
Show on map
  • Day 91

    Waterval

    February 24, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 25 °C

    Goedemorgen allemaal, en welkom bij een update van de Cambodjaanse knapen. Momenteel gaat het allemaal lekker rustig. Emiel is een beetje ziekjes, maar voor de rest gaat het goed met ons. Ruben gaat ook niet heel lekker, maar dat lezen jullie zo. Nu eerst over de rest. Jona en Jesse namen gister de domme beslissing om een leuke wandeling naar een waterval te maken. Wat een wandeling had moeten zijn van 45 minuten over een mooi paadje, liep al snel uit tot een 3 uur lange tocht zonder pad, heuvel op en af, en zelfs een kilometer stroomopwaarts door het water gelopen. Loodzwaar, maar de euforie van eindelijk de waterval zien en erin zwemmen, was het helemaal waard. De terugtocht verliep ook niet zo soepel, bergop, snikheet en zonder water. Wel overleefd gelukkig. Gisteren was ook de eerste dag in 3 maanden dat we het koud hadden. We hadden truien en lange broeken aan, en alsnog zaten we te rillen ol de scooter. We aten bij een Italiaanse man, die ons werd aangeraden door de eigenaar van onze bungalow. Heerlijke burgers, met heerlijke kaas. Vandaag is het weer ook niet zo goed, dus heel veel meer dan een korte wandeling of tocht zit er niet echt in. Ook oké voor een keertje.
    Tot snel.

    RUBEN:
    Vandaag heb ik wederom uitgeslapen. Bij het wakeboarden viel ik een keer head first in het water en had ik last van mijn nek, ik dacht in het begin dat het niks was en dat het wel weg zou gaan maar het werd deze nacht alleen maar erger. Daarom ben ik vanochtend naar de dokter gegaan, die heeft me wat medicijnen gegeven en voor zover gaat alles prima. In de middag heb ik een klein rondje gereden op de motor en daarna met ik gaan chillen met mensen uit het hostel.

    Ruben heeft vandaag helaas geen foto's :(
    Read more