Sapa en emiel ophalen

April 24, 2022 in Vietnam ⋅ ⛅ 27 °C

Hallo mensen, het is al een tijdje geleden, maar we hadden wat weinig foto's. Eergisteren hebben we emiel opgehaald van het vliegveld, en daarna zijn we wat door Hanoi gelopen en gaan slapen. Hij was erg moe, wat vrij logisch is na zo'n lange reis. De dag erna namen we om 6 uur 's ochtends de bus naar Sapa, een dorpje in de bergen in het noorden van Vietnam. Het was een slaapbus, en we moesten onze bedden met z'n tweeën delen, wat vrij knus was in zo'n kleine bus. Jona en Jesse stonden zelfs nog eerder op om de Thai Chi bij het meer te zien, die normaal gesproken om 5 uur begint. We zagen helaas geen grote groepen die aan het sporten waren, naar wel heel veel stelletjes en oude mensen. Sporten doen ze hier veel, in het park en op straat. Ik gok dat de Tahi Chi niet door ging omdat er een soort marathon was diezelfde ochtend, waar de diehard Thai Chiers naartoe gaan. Sapa is een heerlijk rustige plek, perfect om een beetje doorheen te rijden of een boek te lezen. Geniet van de weinige foto's die we hebben en tot snel.Read more