traveled in 5 countries Read more
  • Day 17

Cusco- S.M. - S.T. - Hydro - A.Calientes

May 8, 2017 in Peru ⋅ ☀️ 23 °C

Ilga diena ir ilga kelionė topų topo (tikiuosi) link. Standartiškai norint nusigauti iš Cusco į Machu Picchu turistai turi kelias opcijas
    - privatus turas iš Cusco į Machu Picchu. su transportu ir gidu iki 300$ žmogui.
    - turas su grupe iš Cusco į Machu Picchu subtransportu ir gidu iki 220$ žmogui
    - kelionė savarankiškai iš Cusco į Hydroelectrica, pėdinimas pėsčiomis 10km iki Machu Picchu 25- 50$ žmogui
    - kėlionė pėsčiomis 45km iki Machu Picchu - iki 5$ žmogui.
    plius viso šito bilietai į Machu 40-60$ žmogui.
    Taigi pasirenkam sakyčiau iš pirmo žvilgsnio protingą variantą biški važiavimo ir biški ėjimo ir atrodytų sutaupom kruvą pinigų. Taip ir buvo. tik ta 6val kelionė mikriuku... negalėjau patikėti kad gali būti TAIP BLOGAI... gal mes labai jautrūs.. bet tai pasirodė tikras moralinis ir fizinis išbandymas. gelbėjo tik nuostabūs vaizdai aplinkui.. nors kai norisi apsivemti nuo serpantinų, baisu nuo kelio siaurumo ir neina nei skaityti nei užmigti nes reikia laikytis kedės kad neiššoktum iš jos... galiu drąsiai pasakyti.. kelionė ne kiekvienam.. 33val kelionė Vilnius Vietnamas su miegojimu oro uosto kampe ant grindų - gelytės!
    po visko džiaugėmės kaip maži vaikai galėję išlipti iš buso ir pagaliau eiti pėsčiomis tuos 10km. Ėjimas smagus. Nors viskas vyksta traukinio bėgiais arvšalia jų (veikiančiais bėgiais) eina daug žmonių. Tiesa pasakius teoriškai tai nelegalu.. Bet visi taip prisitaikę ir visiems taip dzin kad a) agentūros turi tiesioginius mikriukus (kitaip reiktų važiuoti viešuoju ir kiekvienam kaime ieškoti naujo buso) b) palei visą kelią sudėti saugumo ženklai ir rodyklės kur eiti. c) palei bėgius įsikurusios kavinės ir parduotuvytės siūlančios nuo vandens sulčių ir alaus iki nakvynės.
    Finale - pasiekiame Machu papėdę Aguas Calientes. pavalgę griūname nakvoti ir tikimės geriausio!

• Day 16

Cusco, Peru

May 7, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 17 °C

Cusco laikomas kogero vienu populiariausių vietų Perų. Tik kaikurie užkietėję backpackeriai renkasi praleisti ją nes neva nemėgsta turistinių vietų. Bet praleisti Cusco reiškia praleisti ir žinomiausią Machu Picchu, kas mums nepakeliui. Dėl to pusantros dienos apsostojame čia, mažam jaukiam, švariam ir jei tik atėmus visokius ekskursijų siūlytojus labai smagiam miestely. Susipažįstame giliau su senovinę inkų kultūra, pamatome visokių griuvėsių ir lygiausi rankų darbo akmeninių sienų, prisipekam suvenyrų ir ilsimės. beveik karališkai. viešbyčiai čia nepigūs. Bet ir kokybė jų pagaliau džiugina. geri pusryčiai, gražūs vaizdai ir pagaliau pastovus karštas vanduo. Didžios dienos laukia. Linkėjimai ir cheers su Cusquena! (Visai neblogas vietinis alutis.)Read more

• Day 15

LaPaz - Death road

May 6, 2017 in Bolivia ⋅ ⛅ 11 °C

Iki šiol mūsų galvose Bolivija neturėjo jokio veido. Uyuni buvo visos asociacijos su šiuo kraštu. O pasirodo.. trečdalį šalies sudaro tropiniai kalnų miškai, trečdalį kalnai ir trečdalį lygumos. Vienai dienai nusprendėme pasinerti į adrenalino pilną nuotykį. Kalnų dviračiai, 64km, tropinis miškas, gyliausias skardis žemyn ir vienos mašinos pločio keliukas vietom akmenuotas vietom išmuitotas vietom normalus. Kelias vadinamas mirties keliu nes savo laikais jungęs kelis kaimus kasmet pasiglemždavo po ~400žmonių gyvybių kol žmogeliukai nesėkmingai bandydavo prasilenkti ir nukėkdavo nuo kelio. nepaisant liudnų istorijų mus pasitiko geras, sėkmingas, nors nelengvas nusileidimas vainikuotas pasitenkinimu. Daug bildesio, dar daugiau nuostabių vaizdų aplink ir pilna įspūdžių diena!
    p.s. leidomės nuo 4700m iki 1700m altitudės. kadanginbuvo galima tiketis sveikatos sutrikimų dėl altitudės skirtumo visi su grupe draugiškai 'užkramtėme' kokos lapų. tie patys iš kurių gamina kokainą.. tiepatys kurie čia populiarūs tarp žemesnio luomo žmonių ir tiepatys kurie realiai kogero neduoda jokio efekto nors tikima kad padeda nuo galvos ir skrandžio skausmų.

• Day 13

Sucre - LaPaz

May 4, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 20 °C

Ta diena kai tarp lėkimo galima leisti sau šiokių tokių privalumų. juolab kad tie privalumai ne ką labai skiriasi nuo įprasto bet varginančio naktinio autobuso varianto.. Taigi grįžtame į La Paz lėktuvu. galbūt dėl to jis mums nušvinta pozityvesnėmis spalvomis. Didžiulis šiektiek chaosoškas šiektiek pavojingas (bent jau taip sako) bet savotiškai šarmingas miestas. pagrindinis jo išskirtinumas tai išsidėstymas.panašiai kaip Maslow piramidė apibūdina žmonių poreikius taip ir čia lygiais išsidėsčiusios gyvenvietės ir 'kastos'. kalnu sąjungoje, papėdėje yra senamiestis. daug turistų, pagrindinės prekybos gatvės, šurmulys ir maišalynė. aplink keli prašmatnesni rajonai su ietiniais gyventojais ir viešbučiais, šiektiek aukščiau į viršų turgaviečių, turistinių parduotuvių, agentūrų ir hostelių marios persimaišiusios su vietinų miegamaisiais. ir pagaliau 'alta' - raudonų plytų namų jūrą. tiksliau kaip supratome palikę į viršų funikulierium - visas vandenynas! kalnų viršukalnės ir plynaukštės kiek leidžia paviršius nusėtos nebaigtais statyti namais/lušnomis (jei nebaigi statyti neturi mokėti mokesčių už įsikūrimą) Čia gyvenakeletas milijonų visokio plauko vietiniu žmonių. Tiesa pasakius rastis ilgai jų tarpe nėra labaj malonu.. jautiesi kaip žiūrovas atėjęs į cirką maža to dar neaišku ar išeisi. Sako dieną viskas įmanoma ir saugu, bet mes nerizikuojame ir pasitenkiname pakylimu ir nusileidimu funikulieriumi be palildomu savarankiškų ekskursijų. Beje funikulieriai čia wow išradimas. atstoja didmesčių metro. Yra gal 5linijos. Dauguma į kalną ir kelios išilgai Alto ir miestą. Vietom atrodo kaip kosmoso miestelis su skraidančiom 'lėkštėm'.
    Sunku suvokti koks yra šių žmonių gyvenimas. stebint viską iš važiuojančios budelės kyla nemažai klausimų..
    - visų pirma kaip jie sugeba judėti 20-70% pasvyrimo kalnais.. kasdien pirmyn atgal..
    - didelė dalis neturi šviesos ar komunikacijų bet still atrodo laimingi
    - kaip normali šeima turi 6-12vaikų ir nesiparina. moterys eina su nešulėliais ant kuprų į darbą. nešulėlyje metų vaikas. dar du už parankės šalia. ir 'esta bien'
    - iš kur tokioje atrodo paprastoje bendruomenėje.. kavinėse kruva sveikuoliškos pasiūlos 'gluten free' 'vegetarian, vegan' 'lactose free' ir pan..

didelė paslaptis tas Alto ir kartu LaPaz. su savo privalumais ir minusais.. bet spaudžiam like!

• Day 13

Sucre - LaPaz

May 4, 2017 in Bolivia ⋅ ☀️ 13 °C

- didelė dalis neturi šviesos ar komunikacijų bet still atrodo laimingi

• Day 12

Sucre - white city of Bolivia

May 3, 2017 in Bolivia ⋅ ⛅ 14 °C

Sucre geras ramus stopas tarp lėkimo didžiulėmis distancijomis. Apsistoję čia net 2,5 dienos pristabdome arklius ir leidžiame laikui tiesiog bėgti. Visgi dvi dienos veiklos ir dvi naktys iy eilės naktiniuose autobusuose ne pati žaviausia mūsi kelionės dalis. Bet taip susideliojome siekiant sutaupyti vieną fieną ir neužsilikti Bolivijos kaimuose daugiau nei reikia. taigi Sucre...
    - lyginant su Perujietiška Arequipa tikrai baltas miestas. 95proc pastatų yra baltai balti.
    - oficiali sostinė.. nors 10kart mažesnė už politinį LaPaz
    - realiai studentų ir moksleivių miestas. Visi kieno tėveliai išgali važiuoja čia mokytis Pietų metu sunkiai vaikštosi gatvėmis nes jaunimo čia tiek daug kiek dar neteko matyti.
    - pagaliau šilta.. net iki 20 laipsnių dienos vidury! atostogos!

• Day 10

Uyuni salt desert

May 1, 2017 in Bolivia ⋅ 🌧 6 °C

Tai vieta, kur norėjau nuvykti pastaruosius 5 metus ir šiandien tai įvyko! Didžiulis druskos ežeras - dykuma. Šiuo metu laiku deja visiškai sausa bet visvien nuostabi. Kažkas tikrai unikalaus.
    p.s. vienintelis minusiukas... +1 šilumos :))

• Day 9

LaPaz - Uyuni (Bolivija)

April 30, 2017 in Bolivia ⋅ 🌧 6 °C

O pasirodo.. niekas nekeitė Bolivijos sostinės prieš kelis metus or LaPaz ja netapo kaip rašo internete. :))) čia tiesiog buvo įkurta būstinė prezidentui kad jis dažniau galėtų būti arčiau problemų streikų ir nuolatines riaušes keliančios visuomenės. Miestiečių kurie susideda iš 36skirtingų etninių grupių kurios kiekviena turi savo kalbą religiją ir nuomonę. Miestas vidury kalnų, kur tavo gyvenimo vieta iškart nusako tavo sluoksnį ir kilmę. šituo atveju kuo aukščiau tuo skurdžiau. Kolkas čia teko pabūti tik dieną, bet dar grįšim.;) Nes laikas keliauti i Uyuni. beveik mirusį džipų miestą. kuris gyvas tik dėl turistų atvažiuojančių į druskų dykumą. Miręs miestas ir geležinkelio kapinės. vienas iš Dakaro 'spotų'. Jau įdomu...!Read more

• Day 8

Puno(Peru) - La Paz (Bolivia)

April 29, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 21 °C

Kirsti sieną dar nebuvo taip paprasta ir smagu. atveža su autobusu išleidžia ir pamurmėdami kažką neaiškiai užbaigia rodydami arkos kelio pabaigoje link 'vamos Bolivia'. Einame su minia. Eilė, langelis, pasas, 15 sekundžių, antspaudas! Ta pati procedūra kartojasi kitoje arkos pusėje. ir štai mes jau čia!
    Dar tris valandos kelio, biški krušos ir sniego, naktis.. staiga autobusas sustoja ir vėl vamos vamos čikos.. suprask visi turi išlipti iš autobuso. Privažiavome kelio pabaigą. turime kirsti ežerą keltu. tiksliau autobusas keltu (Bolivijoje tai medinis pantonas su varikliu talpinantis vieną autobusą) o mes kaip paaiškėja po kelių minučių blaškymksi - kateriu. Perkelia mus, sulaukiam su vietiniais autobuso ir vamos toliau. LaPaz neoficiali politinė Bolivijos sostinė kuri bazuojsi aukštai kalnuose. važiuojame naktį, vaizdas vistiek stebina. nesuskaičiuojamas kiekis žiburėlių išsidėsčiusių per visą platumą kiek akys pasiekia. nekantraujam pamatyti vaizdą dieną. labanakt.

• Day 8

Puno

April 29, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 6 °C

Check bet ne respect. Titikaka ežeras su plaukiojančiomis dirbtinėmis salomis iš šiaudų. Tinkamas kaip pusiaukelė iš Arekipos jei keliaujate į Boliviją arba būtinas jei 7toje klasėje išgirdote apie aukštai Anduose įsikūrusį ežerą ir norite tai pamatyti. Tiesa nepaisant 5000m auksčio nuo jūros lygio kalnų čia nepamatysite, bet miesteliuką su ežeru galite. Jei turite laiko. Mes jo neturime dėl to kogero pirmas mini nusivylimas. Maža to lauke kokių +6.. Visas džiaugsmas kad mes čia tik dieną.Read more