Satellite
Show on map
  • Zanzibar - ziua 5

    January 4, 2022 in Tanzania ⋅ ⛅ 30 °C

    Minunatul Zanzibar este cunoscut si ca Insula Mirodeniilor. Înainte era cel mai mare exportator de cuișoare din lume dar intre timp fermierii locali mai cultivă condimente doar pentru consum propriu sau în scop demonstrativ pentru turiști. Am plecat așadar dis de dimineața, curioși foc, către renumita ferma de condimente. După vreo ora jumătate de zdranga zdranga dar cu aer condiționat și un grup complet de mistocari romani alaturi, am ajuns la destinație, unde “Sandu negru” ne-a întâmpinat intr-o română semi-stricată cu “ Bine ați venit/Hakuna Matata! Eu sunt Sandu cel negru și voi fi ghidul vostru in următoarele 2 ore. Puteți gusta tot ce vreți, mâncați aici muriți acasă 😂”. Alături de el stătea Săndel, care se transforma in Sândica, în funcție de nevoile artistice ale lui Sandu negru 👋🏿 Am râs (cu pauze) vreo 2 ore, am degustat fructe exotice, tot felul de condimente, am văzut cum se culeg nucile de cocos, cu o tehnica speciala de cățărare, având o frânghie care se leagă de jur împrejurul gleznelor iar cățărătorul executa mici salturi in sus pana la vârf in timp ce cânta melodii africane pentru a atenționa trecătorii ca e cineva in pomul de deasupra lor. Ce curea de siguranță, ce casca de protecție, ce saltea sub copac :-)) , nimic din toate astea, doar o veselie permanenta pe care am regăsit-o la toți localnicii de pe aici.
    La final am fost invitați la un prânz autentic african, servit pe covor în poziția șezând, fooooarte gustooos.
    La final, ne-am delectat cu un shopping de condimente la fel de autentic, incheiat cu o negociere atât de tulbure încât nici acum nu ne dăm seama cine a ieșit mai câștigat 😂
    Read more