Satellite
Show on map
  • Zanzibar - ziua 10

    January 9, 2022 in Tanzania ⋅ ⛅ 30 °C

    “The Rock” și vizita în Paje, este ținta noastră pentru ziua de azi. Restaurantul cu nume care înseamna “stâncă” este renumit pentru poziția în care se află. La reflux este un simplu restaurant pe o stîncă de pe uscat. La flux devine interesant, întrucât pentru a ajunge la el, trebuie să mergi cu barca. Rezervările se fac cu patru zile înainte pentru că este foarte mic (12 mese). Noi am ales să-l vizităm doar pe dinafară și împrejurimile, întrucât ni s-a spus că mâncarea nu este foarte bună dar este foarte scumpă. Prânzul l-am luat la Upendo, un restaurant “de fițe” raportat la ceea ce am văzut până atunci. Am văzut și ceva vedete românești pe acolo.
    “Uhuru Republic” sunt cei care ne-au încîntat auzul, cu muzică africană cântată la vioară❤️
    Paje, este o zonă comercială diferită de cea unde ne-am petrecut noi o buna parte din vacanță, dar are și ea farmecul ei și aici mă refer la zecile de kite-uri care populează apele de acolo. Nici zona de shopping, adică bazarurile nu sunt de neglijat. Acolo găsești toate brandurile personalizate de ei: IKEA family, Guci, Dolce&Gabanna 😂
    La întoarcere ne-am oprit la barul din sat, denumit “Stress free zone”. Mirosea a iarba, chelnerul (un pseudo descendent al lui Bob Market) puternic “fumat” iar toate mesajele de pe pereți îți inspirau același lucru: fără stres :). Am comandat cu teamă un fel de omletă făcută din cartofi și ou, și de băut am luat o nuca de cocos si niste fresh-uri fără alcool că doar suntem într-o țară musulmană zise chelnerul) în care erau înfipte paie aduse desigilate direct din bucătărie, motiv pentru care am sperat tare ca suntem primii utilizatori.
    Apoi am plecat pe jos până la hotel unde am eșuat pe marginea piscinei așteptând cina…
    Read more