Satellite
Show on map
  • Day 2–4

    Bangkok

    November 16, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 31 °C

    2,5 dag Bangkok. Al moet er bij terugkomst nog veel ontdekt worden. Het is een stad die voor mij alvast smaakt naar meer :-)

    Gek genoeg was Bangkok blijkbaar een meet up plek met enkele Belgen :-) Kaylee & Tilly kwamen terug naar Bangkok als afsluiter van hun reis, maar de leukste verrassing was onverwacht Tim terugzien na 15 jaar, in Bangkok, of all places! Heel erg genoten van de 2 dagen catch-up! 🥰 see you next time in Berlin!

    Na een lange vlucht en bijna 48u wakker heb ik de voorbije dagen voornamelijk doorgebracht met decompresseren, het innemen van de impressies van Bangkok en planning van mijn verdere trip :-): kuieren door de stad, lekker eten, heerlijke massages, fijne gesprekken. Het cultureel programma was weinig beladen: een bezoek aan Grand Palace en Chatuchak Market. Oh ja en een pingpong show die zeker ook behoort tot het culturele erfgoed van Thailand 😛

    Omdat de jet lag duidelijk nog niet ingekickt was, of ik ervoor koos om hem te negeren 💁‍♀️ zijn we (Chris, een Duitser die ik ontmoette in een bar waar ik ging schuilen voor de regen) de avond nog gaan afsluiten op NaNa Plaza. Om 4u werd de muziek stopgezet en werden we vriendelijk verzocht om de bar te verlaten. Dat wordt een korte nacht :-)
    Read more