Eerste activiteit!!

December 27, 2023 in India ⋅ 🌙 26 °C

Buenos dias amigos en amigas.
    Vandaag zijn we begonnen met ontbijten wat bestond uit een of andere pap, currysoep met brood en fruit. Na het ontbijt gingen we wandelen. We gingen lopen naar het dichtstbijzijnde atm, helaas na een uur door de hitte en het stof gelopen te hebben kwamen we aan en was ie dicht. Dus gingen we weer het hele pad terug lopen. Weer terug vroegen we of we een taxi konden krijgen naar een andere atm. Onze favoriete chauffeur shanu die wilde wel rijden dus gingen we de auto in naar Agonda, het dichtstbijzijndste stadje. Daar hadden we wat geld gepint en gingen we weer terug. Thuis lunchte we en gingen toen naar een Kayak verhuurder. Het was er erg druk, we huurde voor een uur een Kayak niet wetende dat we maar 600 meter landinwaarts konden en dat die 600 meter bijna helemaal gevuld zat met ongetrainde kayakkers. Gelukkig was er aan het einde een café waar we een cocktail wilde drinken. Wat als pina colada en long island ice tea werd besteld, kwam terug als een ice tea en een of andere yoghurt sapje. De terugweg duurde niet zo lang, wat we ook niet hadden verwacht. Eenmaal terug doken we de zee in en zijn we daar gebleven tot de zon onder ging. Beetje zwemmen en beetje lezen af en toe. Toen was het tijd voor echte cocktails en avond eten. De locals die we zijn aten we natuurlijk een gerecht wat de manager speciaal voor ons had klaar gemaakt. Het was heel lekker en hij kwam trots vertellen dat hij het had gemaakt (en het niet zo pittig had gemaakt voor ons). Toen nog even wat gekaart en gingen we maar de tent in. De quizvraag van vandaag is: hoevaak is er een ander bootje tegen ons aan geknald? Let us knowRead more