Eerste dag

December 26, 2023 in India ⋅ 🌙 24 °C

Namaste bitches, zoals jullie horen hebben we de taal al onder controle.
    Vandaag begonnen we de dag al vroeg, want on 9 uur s avonds waren onze ogen al dicht gevallen. Het eerste wat we deden was een klein stukje wandelen en met volle hoop op zoek naar aapjes, Simon had er gister namelijk al een gezien. Na goed speuren, lukte het helaas toch niet. Hierna gingen we naar het ontbijt, deze keer geen boterham met kaas maar rijst met kruiden en currysoep, het smaakte wel erg goed. Nadat Luna perongeluk haar koffie met (melk)thee had gemixt, kon onze dag pas echt van start gaan. Eigenlijk bestond onze hele dag alleen maar uit zwemmen, eten, drinken, beetje lezen en kaarten. We hebben vandaag wel als echte strand hippies uit een kokosnoot gedronken. Het is hier heel erg heet, zo'n 35 graden en de zee is ook lekker warm. Er zijn grote golven die zorgen voor een hele sterke stroming. Zoals je ziet was de kerstman ook aanwezig in Goa, al gaat ie hier niet een schoorsteen naar beneden, maar glijdt ie rustig de palmbomen af. Morgen gaan we als eerste op zoek naar een atm, want pinnen kan hier niet. Daarna willen we misschien gaan kanoën. Zien we morgen wel, aju paraplu.
    De quizvraag van vandaag is wie denken jullie dat er voorstaat met de grote kaartenwedstrijd. Luna of simon. Laat het weten (de vorige telde niet maar degene met de meeste antwoorden goed krijgt een prijs)