Bye Cola Hello Peter

December 29, 2023 in India ⋅ ☀️ 29 °C

स्वागत है चीज़हेड्स
    Vandaag na het ontbijt en de ochtend duik gingen we onze spullen inpakken, want we gingen vandaag weg bij ons vertrouwde, prachtige Cola beach. Shanu bracht ons naar Colva, een stadje op een uur afstand van Cola beach. De rit was mooi natuurlijk, veel palmbomen, honden en koeien. Eenmaal aangekomen in Colva kwamen we erachter dat we het verkeerde hotel hadden geboekt, we wilde het hotel in Colva op 250m van het strand, maar nu zitten we op een kleine drie kwartier lopen van Colva af. Toen we even waren opgefrist in de kamer gingen we met de tuktuk naar Boomerang bar, de bar/restaurant van Peter, de man waar we contact mee hadden. We gingen daar even wat drinken en eten en toen kwam Peter erbij. Hij is een echte bussinesman die veel connecties had. Voor elke vraag die we hadden belde hij wel iemand die ons misschien verder kon helpen. Na het gesprek moest hij verder met werk en gingen we nog even wat drinken. Opeens ging er een camera aan gericht op Peter en wat bleek, er werd een reclame opgenomen voor een lokaal rum merk, Makabi. Wij werden ook gevraagd om mee te doen dus waarschijnlijk zijn we nu bekende personen in India. Na weer even met Peter en zijn persoonlijke taxichauffeur te hebben gezeten bracht de chauffeur ons naar het hotel. Daar zijn we nog even naar de supermarkt geweest en vervolgens op het dakterras van het hotel beland voor nog even wat kaart spellen. Morgen gaan we naar Anjuna, een stad in het noorden van Goa. See you tomorrow my peeps.
    De quizvraag: hoe heet de persoonlijke taxichauffeur van Peter:
    A) Francis
    B) Willem