Anjuna

December 30, 2023 in India ⋅ 🌙 26 °C

Goedenavond lieve volgers,
    Na wakker te zijn geworden in het hotel zijn we een ontbijtje gaan eten bij een koffie tentje, het was ons eerste niet indiase eten. Toen we terug waren bij het hotel hebben we onze spullen ingepakt en een taxi geregeld naar Anjuna, een stadje in noord Goa. De taxi kwam pas na een uur dus hadden we nog de tijd om te genieten van het zwembad. De taxi rit duurde lang, gelukkig was de taxichauffeur heel erg benieuwd naar onze voetbal kennis dus was het niet stil. We reden naar de Yuppi Hippi Hideout, een plek net achter het strand van Anjuna. Daar kwamen we erachter dat we een gratis upgrade kregen, in plaats van een kamer hebben we nu een hutje voor ons alleen. Wel moest er iemand geld gaan pinnen, omdat Lunas pinpas niet werkt ging Simon achterop de scooter van een medewerker naar de dichtstbijzijnde atm. Omdat er in Anjuna een groot festival gaande is moesten we nog een halfuur lopen. Terwijl simon weg was zag Luna vanuit ons balkon drie aapjes. Toen we herenigd waren gingen we naar het strand om wat te eten. We gingen naar de Shiva Valley, een club/restaurant met allemaal psychedelische decorstukken. Noord Goa staat bekend om de psychedelische trance muziek en de hippie cultuur. Het eten was lekker alleen was er een beetje vage ober die steeds bij ons kwam zitten. Na te hebben gegeten liepen we langs het strand naar een winkeltje om wat te drinken te halen voor op het balkon. In het hutje hoor je de keiharde muziek door dreunen en de mensen praten. We zullen zien hoe het hier gaat zijn, het is in ieder geval heel erg anders dan het rustige Cola strand.
    De Quizvraag is: wie was de favoriete voetballer van onze chauffeur?