Satellite
Show on map
  • Day 7

    Amazonas Peru - Ankunft mit Hindernissen

    November 6, 2022 in Peru ⋅ ⛅ 33 °C

    jetzt gahd üses dschungel-abentür endlich los!
    de weg zu üsere underkunft stellt sich für mich aber leider als sehr herusfordernd use: zerst isch mer ufem boot scho chli unwohl und ich wünsch mer sehnlichst, es wär es wc i de nöchi. im dschungel acho, liid e 3-stündigi wanderig dure dichti dschungel vor üs. üse guide bahnt mit sinere machete de weg. nach paar wenige minute simer ufgrund vode hitz und de luftfüechtigkeit bis ufd underhose duregschwitzt. ufde wanderig bechumi plötzli durchfall... 2 mal dörfi zmittzt im dschungel "ufs wc", in sichtwiiti vo üsere gruppe zmittzt uf üsem weg - da de dschungel vieli gfahre birgt, chani nid eifach hindere negsti baum oder busch - und währedem mich ganz viel moskitos stechid - au a stelle, wo moskitos nie anecho setted... churz vor üsem ziil, bini uf gwacklige bei (ufgrund vo mim zuestand und de drückende hitz bini recht dehydriert) und bide überquerig vonem bächli gheii händ vorah ine stachlige baum...🤦‍♀️ er isch zum glück nid giftig oder gfährlich, vo dem her halb so schlimm! aber ganz viel stachle sind tüf under d huut 🙈 wo mer de paar minute spöter i de underkunft achömid, darfi wieder die unglaublichi hilfsbereitschaft vo de kolumbianer erfahre - bis zu 6 lüüt gliichziitig wend hälfe d stachle us mine händ & finger z entferne 😅
    trotz dene zwüschefäll ischs e mega tolle tag, und ich cha schnell über mich & mis pech lache. 🤣
    mier sind di einzige usländer uf dere tour, die restliche 9 touriste sind wie au s personal kolumbianer und reded nur spanisch. ich verstah zwar es bizeli spanisch, aber sobald ich öpis muess sege, bini völlig ufgschmisse. d jana hed zum glück scho sehr guet chönne rede, und hed de immer wieder chönne übersetze! 👍 ich schätzes sehr, dass mer bis jetzt s glück gha hend, mit so viel kolumbianer underwegs z sii und meh überd kultur z erfahre.
    am abig hemer no e sunneuntergangs- & nacht-kanufahrt ufem piranha-lake. underwegs gsehmer fisch, vögel & kaimane, und üse begleiter verzelld üs spannendi gschichte vo sim indigene volk. d stimmig & d grüschkulisse sind de hammer 😍
    Read more