Zwischenstopp Bogota & Nachtbus Medellin

November 9, 2022 in Colombia ⋅ 🌧 14 °C

d rückreis vo leticia uf bogota & d wiiterreis uf medellin werdid unerwarted streng... nach üsem dschungel-abentür freue mer üs, erschöpft aber glücklich, mitem boot wieder zrugg uf leticia z fahre. mier planged scho uf fliessend wasser und e duschi, aber uf halbem weg erfahremer, dass mer no en zwüschestopp müend mache... mier müend no en anderi gruppe, wo chli verspötig heig,im dschungel uflade. nach meh als 1.5 stund chömids de zum glück endlich - viel länger hättis ufem boot i de brüetende hitz ohni wasser und schatte nid usghalte.. mi körper isch nach dene paar dschungel-täg recht am limit 😅
    mier schaffids de am abig knapp, aber zum glück no rechtziitig ufe flug! wegem schlechte wetter müemer in cali e zwüschestopp mache & mit ca. 3 stund verspetig, chömemer zmittzt i de nacht im hostel ah! 😴
    zrugg in bogota gönni mer zum geburi mal en erholsame tag - es stahd usschlafe, brunche und chille ufem programm. 😅 ich wett lieber grad wiiterreise, statt e wiiteri nacht in bogota z bliibe zum mi geburi z fiire - es gitt ja no so viel z entdecke 🤩 und in medellin werdemer sicher no gnueg glegeheit ha zum chli fiire 😉🥳
    nacheme feine znacht, gömer ufe nachtbus richtig medellin. mier sind scho vorgwarnt worde, dass i de büs unglaublich fest abeküehlt wird. obwohl ich mich mit viel schichte (unde 2 schichte & obe 5!) guet ufe nachtbus vorbereitet ha, früri gliich bis ufd chnoche... 🥶 defür wirdi de am morge midere schöne ussicht vom weg uf medellin belohnt 🤩😃