Satellite
Show on map
  • Day 9

    Rustdag in Frejus

    September 18, 2022 in France ⋅ ☀️ 23 °C

    Vandaag efkes rustig aan. Redelijk geslapen, maar kon beter. Talin wilde naar een yogaklas om 0930u. Die bleek later niet door te gaan. Ik ben met Talin's motor naar de receptie gereden om te kijken of ik wat gereedschap kon lenen om de spiegel weer vast te zetten. Ik kan best wat dingetjes vragen in het Frans (koffie, bier, brood) maar een steeksleutelset en baco is een brug te ver.... Ik vroeg de dame achter de balie of ze Engels sprak en ze zei volmondig: ja! Dus in het Engels gevraagd naar gereedschap, maar dat was voor haar een brug te ver... Ze zou bellen met de technische dienst en ik moest maar wachten tot ze maar t depot zouden komen.... Nee dus, dat gaan we niet doen! Dan sta ik daar volgende week nog!! Maandag was een betere optie, nadat ik dat geopperd had.

    Buiten gekomen zie ik toevallig een autotje van de technische dienst staan! De man begreep direct wat ik wilde en samen hebben we de spiegel vastgezet. Hulde!

    Via de website van de camping hebben we de bootshuttle naar t strand geboekt. Voor een luttele € 2,50 p.p. een retourtje met een leuk bootje. Superleuk tripje! Mooi strand en we hebben lekker gezwommen en gezont!

    Vanavond de stad verder verkend en aan het eind van het seizoen en op zondag is dus nagenoeg alles gesloten! Na veel zoeken niks kunnen vinden en dus alsnog naar de haven gelopen. Een meer dan puike pizza gegeten en we kwamen er toen achter dat we best moe zijn. Nu nog even een klein drankje bij de caravan en straks lekker slapen. Morgen op de motor naar Monaco!
    Read more