Satellit
Vis på kort
  • Dag 14

Regendagje Rovinj

24. september 2023, Kroatien ⋅ ☁️ 19 °C

Weeronline kan er ook wel eens fors naast zitten... Vanmorgen zou een beetje regen komen, maar vanmiddag prima weer! Helaas....

Rustig aan gedaan vanmorgen. Koffie (oplos want pads zijn op) en naar de bakker om de hoek gelopen om wat stokbrood voor de lunch te kopen. Lekker geluncht. Talin maakt een super lekkere Avocado-Tomaat spread. Ondertussen miezert t de hele tijd. Ook nog even op het dak van de camper gekeken. Die ligt bezaaid met eikels!

De fietskar van Zenna weer in elkaar gezet, want we fietsen vandaag dezelfde route die we gisteren lopend hebben gedaan naar Rovinj. Iedereen die Zenna ziet zitten in de kar met haar kop erbovenuit moet lachen. Koddig gezicht! Bij een stukje bos laten we haar lekker rennen en doen we wat gehoorzaamheid oefeningen met haar. Voor snoepjes doet ze werkelijk alles!!! Dus ook gehoorzaam zijn.

Dan komt t moment dat ze weer in de kar moet. Vanaf dat moment is ze wat minder gehoorzaam. Het kost ons meerdere snoepjes en heel veel moeite om haar er weer in te krijgen. We rijden verder naar Rovinj en eten daar weer een lekker ijsje. Daarna terug gereden naar de camping in de regen. Ik rij nog even verder naar de supermarkt op de naastgelegen mega camping, maar die blijkt gesloten!

Terwijl ik dit schrijf wordt het droog. Morgen schijnt weer mooi te zijn volgens Weeronline. We gaan ervan uit dat ze het deze keer wel bij het rechte eind hebben!

Oh ja, deze camping staat bekend om haar vele regels en (ge)(ver)boden. Op de foto zie een deel van de lijst wat niet mag hier. Er zijn echter nog meer regels!! 😆