Weer naar Brownsweg

June 25, 2017 in Suriname ⋅ ⛅ 29 °C

Vandaag moesten we alweer terug naar Brownsweg. We besloten niet al te vroeg te gaan waardoor we nog konden uitslapen (Hanneke dan) en konden videobellen (dat was ik). Rond 14 uur kwam een busje ons ophalen. De chauffeur bond het whiteboard op het dak en alle spullen waren verdeeld over de laadbak en de achterste rij stoelen. Er was nog genoeg plek voor ons gelukkig.

Onderweg stopten we bij een hele grote supermarkt waar we nog dingen voor school hebben gevonden. We kochten lettersets & cijfersets om mee te oefenen en vonden een exemplaar van Scrabble Junior. Ze hebben helemaal geen spelletjes op school dus dit was gewenst. Ook na deze aankopen hebben we nog een beetje geld over. Dit gaan we gebruiken om vanuit Nederland spullen te sturen. We willen namelijk nog andere spelletjes en leesboekjes doneren maar dat konden we niet echt vinden in de stad.

In Brownsweg hebben we niet zoveel meer gedaan. Voor het avondeten hadden we een heel plan dat we nasi zouden maken met een eitje en blabla.. uiteindelijk werd het een broodje gebakken ei voor mij en een broodje knakworst voor Hanneke haha.

Morgen hebben we een vrije dag door het suikerfeest. Dat is een nationale feestdag hier dus zijn alle scholen vrij. Dinsdag is er wel weer gewoon school!