Een vrije, luie dag mét roti!

June 26, 2017 in Suriname ⋅ ⛅ 26 °C

Dit zal wel de minst interessante blog ooit worden. Ik heb deze vrije dag besteed om lekker niks te doen. Ik probeerde uit te slapen maar er zijn hier zoveel hanen die krijsen dat dat niet echt lukt.
    Het was heel regenachtig vandaag dus konden we niet in de zon, helaas!

We maakten wel iets raars mee vandaag. Er lopen hier allemaal kippen rond maar ineens zaten ze allemaal in een boom. Niet gewoon op een takje maar helemaal boven in het topje. Dat was een gek gezicht 😂

We hebben wél gekookt vandaag. En niet zomaar wat.. we maakten roti met pompoen en masala-ei. Dit hadden we eerder gegeten bij Don & Gaby in Mariënburg en dat vonden we zo lekker dat we het zelf wilden maken. De rotiplaten hadden we al een tijdje in huis en we hadden ook een pompoen op de markt kunnen kopen.
    Mevrouw Jeroe was helemaal enthousiast dat we roti gingen maken dus ze at graag met ons mee haha!

We hebben echt nog veel eten in huis en aangezien we nog maar 2 weken hier zijn, proberen we het een en ander op te maken. Meestal hebben we zoveel dat we er 2 dagen van kunnen eten dus heel snel gaat dat niet 😂.

De spullen die we in het weekend gekocht hebben, staan lekker in de weg in onze kamertjes. Morgen nemen we het gelijk mee naar school om het te geven. Ik heb er heel veel zin in!

* Op de foto zie je (hoe kan het ook anders) onze roti!! *