Satellite
Show on map
  • Day 36

    Even testen op de Deldenerbroek

    January 20, 2019 in the Netherlands ⋅ ☀️ 0 °C

    Heerlijk vriesweer vandaag. Lekker zonnetje. En zo rond het vriespunt.
    Thuis op de computer met Route.nl een knooppunten route uitgezet over de Deldenerbroek van 38 km en in de telefoon geladen.
    Omdat ik nog niet met volle bepakking had gefietst leek mij dit een mooie gelegenheid om alles en mijzelve te testen. Maar eens kijken of alles wat ik er heb aangeschroeft ook op z'n plaats blijft. De spullen dus maar bij elkaar geraapt. Omdat ik geen idee heb waar je wat in welke tas moet stoppen (graag advies Karin), de lichte spullen maar in de voortassen en de rest in de achterassen en de rol. Ondanks dat de temperaturur net boven het vriespunt is heb ik het niet koud. Kan zelfs de fiets handschoenen aan. De natuur van Twente laat zich weer van zijn beste kant zien.
    Helaas denken veel honden bezitters dat het fietspad er speciaal voor hun is. Natuurlijk het liefst met de hond aan de lange lijn. Of los. "#@$&**.
    Nu bij de Zevenster in Delden ff bijtanken met een "flat white" en "mandarin cheesecake".
    Alles nog steeds op zijn plaats 👍 De Schwalbe banden zijn fantastisch. Modder, zand, asfalt of bevroren bos grond. Altijd goede grip. Heb de banden wel wat harder moeten oppompen met volle bepakking.
    Nu nog even de laatste 10 km naar huis voor dat het donker wordt.
    Read more