Naar Rotorua en Karin

February 11, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 25 °C

Vroeg wakker vandaag uurtje of 4. Kamergenoot begint om half vijf met zijn vertrek. Eerst douchen. Dan zijn spullen pakken. Helaas doet hij daar een keer of 10 over. Grrr ik probeer te slapen. Net als ik er genoeg van heb komt hij niet weer. Om 6 uur geef ik het goede voorbeeld. Alles in een keer op de gang. Goedzo Rino. Om kwart over 7 de sleutel ingeleverd en op weg naar het busstation. Ik ben lekker vroeg. Bij de balie wil ik een ticket naar Rotorua kopen met de fiets. Sorry sir beter eerst aan de chauffeur vragen of het kan. Maak ik intussen een ticket voor klaar. De bus is er nog niet. Een medewerker van het busstation raadt mij aan de fiets alvast te demonteren. Dus voorwiel er uit en het stuur omgedraaid. Als de bus aankomt vraag ik de chauffeur of de fiets mee kan naar Rotorua. Shure. Snel het ticket opgehaald. De fiets en de tassen in het ruim en karren maar.
    Na vier uur een kwartier bereiken we Rotorua. Karin staat al bij het busstation op mij te wachten, het is heel fijn haar weer te zien. En dat is wederzijds.
    Snel de fiets weer in elkaar gezet. En we gaan lekker ff wat eten.
    Als we op de camping zijn de tent opgezet met de vakkundige hulp van Karin. Je kan merken dat ze veel ervaring heeft met het opzetten van een tent.
    De camping heeft een zwembad en daar gaan we lekker afkoelen., Is ook wel lekker voor mijn verbrande voeten en handen. De hot pool is voor mij een brug te ver met die verbrande jatjes.
    Karin heeft lekkere makaroni voor ons gekookt fijn glas wijn erbij. En dan is het ook alweer donker.
    Enerverende dag.