Satellite
Show on map
  • Het is gelukt.

    August 25, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 22 °C

    Na het ontbijt van eieren met spek en slappe koffie gaan we richting de haven van Den Osse.
    Op de parkeerplaats is het weer druk maar bij de haven is er nog geen mens.
    Omdat het best een eind lopen is met de uitrusting besluiten we de bakken alvast op de duikplek neer te zetten.
    Rino zet daarna de auto op de parkeerplaats bij de haven.
    En daar gaan we weer.
    Uitrusting controleren, ademautomaat op de fles monteren, pak aan.
    Blijk ik mijn pak binnenste buiten aan te hebben.
    Dus weer uit en aan.
    Ondertussen zweet ik peentjes.
    Ga voordat ik mijn uitrusting om doe het water in, even afkoelen.
    En dan verblijven we bijna en uur onderwater.
    Het gaat een stuk beter en ik vind het mooi.
    Heb o.a. barracuda’s , haaien en een Portugees oorlogsschip gezien.
    Ja dat hadden jullie niet verwacht hè.
    Het is half twee als we weer boven komen.
    We zouden nog een duik kunnen doen maar daar heb ik geen zin in.
    T’is toch wel een hoop gedoe om te water te geraken.
    We leveren de spullen in, gaan weer naar de camping en pakken de fiets naar het FKK strand.
    Niet te geloven zo rustig het is en wat moeten we nog een eind lopen voordat we er zijn.
    Is dit NL!?!
    Ja dus!!!
    Rond 18.00 gaan we een hapje eten.
    Een visje lijkt ons wel wat, maar er is geen plek te vinden.
    We belanden bij de Italiaan waar we een laffe pizza Calzone en tagliatelle zalm eten.
    Terug naar het strand omdat we de zon in de zee willen zien zakken.
    Onderweg komen we nog een echt stel fietsers tegen.
    Vertel ze over warmshowers.org, waar je als fietser niets hoeft te betalen voor een
    overnachting.
    Net op tijd komen we op de strand aan.
    Mooi einde van weer een leuke dag.
    Read more