Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 2

    Gewoon dag twee 2

    1 September 2019, Belanda ⋅ ☁️ 18 °C

    Ik Hardenberg hadden we al weer trek, inmiddels 25 km op de teller. Bij een restaurant aan de Vecht , hebben uitsmijters besteld en die weggespoeld met een chardonnay.
    Tot nu toe hebben we het droog gehouden al is het wel 15° kouder dan gisteren.
    Door naar Gramsbergen waar een café z'n eigen bier brouwt . We nemen een heerlijke frisse weitzen. Nog 30 Km naar Almelo. Een lekker tochtje langs het Aamsven. In Kloosterhaar lessen nog even onze dorst in de enige kroeg die open is en waar het landelijke rookverbod nog niet is ingegaan. Ik heb honger. " Waar hebben we 3 jaar geleden ook al weer gegeten?"
    Bij Ribhouse Texas in Geesteren.
    Lag bijna op de route, bij aankomst was het al goed druk. Oei als er nog maar plaats is? Op het balkon was nog plaats voor 3. Onno en Peter namen de mix grill ik een 30 dagen afgehangen entrecote. Nadat de zwarte stukken er afgesneden waren bleef er een heerlijk stuk vlees over.
    Half tien weer op de fiets nog 9 Km. Om half elf waren we weer bij Onno thuis. 187 Km op mijn fietscomputer. Ik ga maar met de fiets op de trein naar Hengelo.
    Onno en Peter bedankt voor dit gezellige weekend.
    Baca selengkapnya