10-6 Guayaquil, nieuwe stek uitgezocht

June 10, 2018 in Ecuador ⋅ ⛅ 25 °C

Nadat we om een refund vragen, worden we gratis ge-upgrade naar een kamer met airco aan de achterkant. Geen raam. Maar dus ook geen herrie van buiten. Super oplossing. Bijna alle gasten zijn vandaag vertrokken, dus nu opeens ook geen radio. Zalig zeg. We hebben een hotel met zwembad gevonden vlakbij het vliegveld (en dus busstation). Was 45 dollar via booking.com (aanbieding). We gaan kijken via leuke kriebelweggetjes (uh, voetgangersweggetjes). In een vlaag van briljantheid vraag ik aan de receptioniste hoe duur de kamers zijn: 45 dollar. Als we níet boeken via booking.com kan ze een aanbieding doen van 40,= als we cash betalen.😊 Doen we.
    Verder wasje en luieren.
    Het restaurant waar we willen eten is helaas dicht op zondag, dus dat wordt morgen. Dan gaan we naar de botanische tuinen, want na morgen zitten we verder weg daarvan.
    's Avonds blijkt de mexicaan dicht op zondag, dus halen we een hamburger bij een stalletje in de straat waar het gisteren knetterdruk was, dus dat moet wel goed wezen.
    Inderdaad. En nu weer druk.
    Omdat biebop iets nieuws heeft verzonnen vanavond (wel knap van hem) is het echt niet om aan te horen dus we duiken een bar (! Zeldzaam!) in voor een neut. Mogen we zelf muziek uitzoeken! Zit ik met een groot glas amaretto naar een vioolconcert van tartini te luisteren. Wat een feest.