• Day 33

8-8 Gocta waterval

August 8, 2018 in Peru ⋅ ⛅ 18 °C

Veel regen vannacht en ook helaas 's ochtends. We ontbijten onder een afdakje met mislukte chocoladefondue en een restje cereal en pakken drijfnat in. Keurig om 9 uur weg. Nog geen kip te zien overigens, behalve 1 echte haan.
    Half 10 op pad met de paarden, aan een touwtje. Maar jemig wat ben ik blij dat ik dat niet hoef te lopen. Knetter stijl bij vlagen, modderig. Zelfs de paarden hebben er moeite mee. En dan nog een stief kwartiertje lopen (bijna een uur) naar de waterval. Ondanks de tape is mijn knie not-amused. Maar gaaf. Mooie wandeling ook.
    En dan weer terug naar de paarden en met paarden terug. Het lijkt wel nog stijler dan de heenweg. Ik ben mijn paard erg dankbaar.
    Bij het binnengaan van het dorp zien we een lodge. Dáár zou ik graag kamperen.
    De hostel is zo te zien nog steeds niet druk.
    We eten lekker.
    Kamperen mag niet bij de lodge. Dan maar een kamer. Wát gaaf. Een hete douche! Er moet koud water bij!!
    Zien we ook nog kolibries!