25-3 Kaeo

March 25, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 22 °C

Tijdens het ontbijt mijn plan aangepast. Met iets meer kilometers kan ik meteen naar Whangaroa. 63 km, 1 bergje, wel veel gravel. Grappig dat ik daar dan zenuwachtig van word. Ik kan veel meer! Goede oefening om in het moment te blijven en niet alleen met het einddoel bezig te zijn.
    Begin is appeltje, vlak, asfalt, terug over dat vlonder en daarna blijft het ook rustig. Met de gravel klimmen. Loopt mijn "ketting" er half af. Eigen schuld, hij staat te slap. 2 kilo gereedschap bij me, maar niet de goede inbus. Grrr. Het lukt me toch om hem er weer op te krijgen (in de stromende regen). Hele steile hellinkjes maar even duwen. Eigenlijk best lekker.
    Beland ik toch in een oorspronkelijk regenwoud. Hoe gaaf is dat!
    Daarna vooral naar beneden, de weg is slecht, dus heel hard gaat het niet.
    Ben ik eindelijk bij de camping. Issie er niet meer. Nog 20 km, en de verkeerde kant uit. Heb ik echt geen zin in. Terug naar Kaeo, daar heb ik een achenebbish backpackers gezien. Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Kom ik langs een mooi grasveld, zijn er ook mensen. "Mag ik in uw tuin staan?" "Ja hoor". Greg wil er niets voor hebben. Sta ik toch aan een leuk meertje, alleen beetje dicht bij de weg. Maakt me niks uit. Ik ben blij en moe. En natuurlijk vergeten om tegoed te kopen voor de Vodafone, dus geen internet. Sukkel.