20-4 Auckland

April 20, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 14 °C

Ik besluit om te vertrekken van Waiheke. Ik heb alles gewandeld en geen zin in daar veel fietsen. Het is mij niet bezienswaardig genoeg om te gaan bussen. Het lijkt bewolkt, dus een stranddag zit er ook niet in. Ik sta nog een tijd te praten met 2 fietsers uit Auckland. Zodra ik weg fiets wordt het natuurlijk heet. Grapje. Ik vind een rustiger route, maar moet voor straf duwen. Maar toch leuker. Ik ben om 1 uur weer in Auckland en fiets west om te kijken of ik nou een déja vu had of dat ik hier echt al eens geweest was. Dat laatste, was ik vergeten en ze zijn heel druk aan het bouwen en er is al van alles veranderd. Er staan nu rode lantaarns a la Londen en je kan via een nieuwe brug naar de andere kant van een haventje. Daar zat ik de vorige keer nog op een doodlopend stuk!
    Maar Evo de fietsenwinkel zit waar ik hem verwacht. Die weet dat ze op het vliegveld voor niet te veel geld ook dozen hebben. Dat scheelt een hele hoop zeulen.
    Vervolgens naar de Wintergarden. Leuk. En via de noordwest fietsroute naar de camping. Dit stuk is een heel stuk beter te pruimen!