21-4 Auckland Ambury park

April 21, 2019 in New Zealand ⋅ 🌙 17 °C

Lekker dagje. Ik fiets het fietspad 6 km terug naar de dierentuin. Pal daarnaast is een Japanse tuin. Mooi hoor, jammer dat je er bijna niet doorheen mag lopen. Hele mooie verblijven voor de dieren, nadeel is dat ik alle katachtigen niet heb kunnen vinden, op 1 tijger na. En nou heb ik nog steeds de blue duck niet gezien omdat ik die ook niet kon vinden. Geen wonder dat het in het wild ook niet gelukt is. Toch gaaf, vooral als ik me in "Afrika" realiseer dat ik die dieren ook "life" gezien heb! Wel de blue pinguin in daglicht.
    Ik eet fish & chips tussen de middag in de dierentuin. Gelukkig maar want hier is alles altijd open, ...... behalve op paaszondag natuurlijk. En ik had inmiddels bijna al mijn reserve eten op😟. Gelukkig heb ik nog brood. En dan blijkt er in Mangere Bridge gewoon nog wat open en heb ik ginger beer en een garnalen salade. Het fietspad is trouwens hetzelfde als toen ik Auckland ri noorden verliet alleen nu de andere kant op. Na alle steile en vreselijke wegen de laatste maand, ben ik nu helemaal blij met mijn fietspad. It's all in the mind......
    15 foto's van de zonsondergang en het lukt me maar om er 4 weg te gooien. Oeps.
    Dreigende wolken pakken zich samen. Misschien vind ik vannacht uit of de tent mee terug mag.